onsdag 2 december 2009

Dagen som varit.


Det var mysigt med fika idag och att få titta på bebis, jag har svårt att komma ihåg att Emilia varit så liten...lustigt, för det var ju inte så längesedan!
Här hemma blir det inga syskon till Emilia, både Ola och jag har alltid sagt att vi bara vill ha ett barn och vi står fast vid det...än så länge;)
Visst är dem mysiga när dem är så små men jag är ändå glad att vår gosegroda är lite äldre och lite "mer med i matchen".
Inatt sov gumman från 20.30 till 06 och jag är sååå lycklig för det...hoppas, hoppas på en likadan natt!
Imorgon skall jag fixa mina naglar och städa lite tror jag, gumman får vara hos mormor en stund. Kanske blir det en fika hos Olas syster och kusinerna Ellen och Max på eftermiddagen om gumman tillåter.

Här får ni njuta av en bild på Emilia som nyfödd!

1 kommentar: