torsdag 30 december 2010

2010

Ja,snart är detta året slut..var tar dagarna vägen?innan jag fick barn upplevde jag aldrig att tiden flög iväg som den gör nu,konstigt!snart är gumman 1 1/2 år och hon är just nu i någon slags trots har jag märkt denna veckan när jag varit ledig med henne!men hon är såå underbar,hon är min dotter,hon får mig att känna så mycket som jag aldrig känt förut..hon har verligen blivit en härlig liten individ!
Nu har jag börjat jobba sedan några månader och det har varit mycket skönare än jag trodde innan jag skulle gå tillbaka,man behöver den där kontakten med andra människor..
Inatt sover Emilia hos älskade mormor och morfar så snart skall jag gå och lägga mig och sova utan att bli väckt inatt eller behöva gå upp tidigtchelt underbart!
Imorgon väntar nyårsfirande med goda vänner,ska bli såå skoj.
Godnatt mina vänner,snart väntar 2011 runt hörnet!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Ja året som gått har varit händelserikt. Det har varit fantastiskt roligt att få följa Emilias resa....Alltid lika skoj att ha henne här. Helt övertygad att året som kommer blir lika spännande.
    Gott slut o Gott nytt

    SvaraRadera