fredag 22 januari 2010

Dagen som varit.

Shit, denna dagen har krävt mycket kraft och tålamod....lilla gumman verkar ha något bekymmer men jag kan inte hjälpa henne för jag vet inte vad som är fel:(
Dagen har fortsatt som natten var, gnäll och åter gnäll...jag blir trött för inget hjälper!ringde vårdcentralen för jag blir orolig för henne men dem säger att man skall vänta, bara hon får i sig vätska och inte är apatisk...inte mycket tröst för mig!jag vill ju att hon skall bli som vanligt men jag måste vänja mig vid detta. Det kan vara en fas i hennes liv, det kan vara tänder på väg eller så kan hon ha ont någonstans..alldeles för många alternativ men så skall det väl vara att ha en bebis i huset!
Tycker synd om mig själv helt enkelt för att jag tycker synd om henne och inte kan hjälpa till, måste vara därför jag känner mig totalt utpumpad ikväll.
Nu sover hon i alla fall, jag är beredd på att det inte är någon längre stund men lite är bättre än inget:)dags att njuta av lugnet så länge det varar!!
Dags för babysim imorgon, hoppas gumman är på hugget då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar