måndag 18 januari 2010

Njuter av lugnet en stund!

Emilia sover middag och jag passar på att surfa lite såklart, sitter och funderar på vad jag skall göra med resten av dagen....snön faller fint ute och jag känner mig så nöjd över livet idag, härlig känsla!
Jag tror att vi går in och fixar så att gumman får sin spruta idag, lika bra att ha det avklarat.
Sen måste jag även posta lite tradera-paket, gäller att sälja av det man kan för att kunna shoppa som jag gör...eller snarare gjort, det måste förändras!!
Ikväll är det dags för träning igen, blir glad bara jag tänker på det:)såååå roligt att äntligen röra ordentligt på kroppen igen!Förra veckan blev det fyra pass och denna veckan har jag också bokat lika många...måste testa lite olika för att se vad som passar. Ikväll är det kick`n box och det är min favorit än så länge!
Nu har Emilia vaknat så "plikten kallar":)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar