torsdag 28 januari 2010

Torsdagkväll i soffan...

Ja, nu sitter jag här efter träning och det är härligt som vanligt när jag känner mig lite öm i musklerna...idag blev det pump så armarna fick sitt minsann!
Idag har vi varit på träffpunkten igen och det är verkligen trevligt...många mammor och barn att prata med.
Imorgon skall Emilia till mormor en runda för jag tänkte städa och det är skönast för både mig och henne att hon är hos mormor då.
Sen blir det lite fredagsmys med syster och Linnea, en väldigt trevlig rutin vi fått in tycker jag:)
På kvällen kommer Familjen Lanner på besök, evigheter sen vi träffades så det skall bli skoj. Annars blir det en lugn helg har jag bestämt för det har varit mycket planerat i två helger innan!
Dessutom skall vi till Göteborg och bo på hotell och mysa från tisdag till torsdag..skall bli underbart!
Nu är det dags för lite TV innan sängen kallar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar